۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۲

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

جابه‌جایی مدیران فقط در صورت وجود مدیر قوی‌تر توجیه دارد

جابه‌جایی مدیران فقط در صورت وجود مدیر قوی‌تر توجیه دارد

زنجان-نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: جابه‌جایی مدیر جدید با قبلی زمانی توجیه دارد که مدیر جدید مطابق قرائن و شواهد، قوی‌تر از قبلی باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نبی‌الله محمدی با بیان اینکه در بحث انتصابات، مدیر فعال، کاربلد، متخصص، مستقل، علاقه‌مند و متعهد به همکاری با دولت و مردم را نباید به دلایل غیرقابل قبول کنار بگذارند، افزود: جابه‌جایی مدیر جدید با قبلی زمانی توجیه دارد که مدیر جدید مطابق قرائن و شواهد، قوی‌تر از قبلی بوده و عملکرد آتی بهتری از وی پیش‌بینی شود.

وی ادامه داد: در غیر این صورت جابه‌جایی مدیران ضرورت پیدا نمی‌کند، مگر اشخاصی که ضمن داشتن پست مدیریتی در انتخابات، له یا علیه کاندیدایی عمل کرده و مصادیق آن موجود باشد که چنین افرادی قطع به یقین جایگاهی برای ابقاء نخواهند داشت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در هر سازمانی از استانداری گرفته تا نهادها و سایر ارگان‌ها، اگر مدیر جدید پیشنهادی، قوی‌تر از قبلی باشد و از ما نظرخواهی شود، ممانعت نخواهیم کرد، متذکر شد: در غیر این صورت از جایگاه نمایندگی و به عنوان وظیفه نظارتی از این قبیل موارد ممانعت یا وارد سوال و تذکر می‌شویم.

محمدی با تاکید بر اینکه بدیهی است اگر مدیری ضعیف‌تر از قبلی منتصب شود، وزیر مربوطه باید پاسخ‌گو باشد، لذا فقط در انتصابات مبتنی بر شایسته‌سالاری دولت به مجلس و مجلس به مردم پاسخگویی لازم را خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تعهد ما به مردم، دفاع از شایسته‌گزینی و نظارت بر اجرای شایسته‌سالاری است که در فرامین مدیریتی مقام معظم رهبری نیز بدان اشاره شده است.

کد خبر 6253950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha